dynamite!

i fredags var jag ute en sväng med jasmine, en ur skön tjej med andra ord, och till helgen då blir det nog party med några fler. i lördags åkte jag till mina kusiner som fyllde år. där var även ellen som vi bombade med kort...! jonna min andra kusin har alla bilder och hon har inte skickat dom till mig så ni kanske får dom imorgon, jag har ju några bilder med men det är nu så att jag verkligen inte orkar gå upp till mitt rum oxh hämta kameran! HAHA! nu s´ka jag sova och dampa lite på johan ;)

PUSS!!


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Du är en urskön tjej du med :)<3



Sv: Haha det är så gulligt att du har blivit kär i henne :D men jag tror att du bara behöver träffa henne lite mer så börjar hon känna igen dig :)

2010-09-09 @ 21:49:23
URL: http://jasminesellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0