lite dåligt uppdaterat...

det kan bero på att jag försöker skaffa mig ett liv och ska sattsa lite på skolan nu! menmen nu vare ju så att jag har skolkort imorgon jag vet inte vad jag ska ha på mig..? ZEBO! hjälp mig!!! haha din sötboll :)
kan säga nu efter 5 veckor med min klass så trivs jag upp till 100000% allt har släppt och man börjar känna sig lung och man kan sitta och rapa och fisa utan att det är någon som börjar skratta och skriker i hela rummet.. haha!
åter till saken, jag måste duscha och sedan platta håret och sen soooova!

pussss /E

 
första bilden: världens bästa ellen i sommras när vi skulle träffa simon,
andra bilden: jag ehehe! när jag var på besök i lidköping :)

Kommentarer
Postat av: ellen bäst vögler ! :D

usch för bilden högst upp din lille korv :)

& du , söt som vanligt (:

men du !..

du MÅSTE följa med på lördag annars blir jag seriöst ledsen !

men ring mig när du ser detta ! :d

pusssss ! <3

2010-10-05 @ 15:45:32
URL: http://ellenvogler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0