fredag kväll

och det bär av in mot stan med emelie och viktoria så får vi se vart vi hamnar senare! kanske kommer hem om 1 timme eller om 9 timmar, det vet ingen och inte jag heller :D
skolan idag var super bra, förutom att jag missade första lektionen för att sängen va lite för skön..! senare var det turism som vi dåg på film och jadu petra vad ska vi säga? sov du skönt? HAHA fast hon va inte den enda som sov.. jag va oxå en bland don ;) efter det var det lunch.. sen datakunskap där jag fick reda på att jag har fått MGV! glad tjej!! sen var det slut på den dagen! slutade kvart i 1 ur skönt så gick ner på stan med petra jasmine och emelie, pratade och hade roligt :)
åter till saken! beger mig mot stan NU!

    
igår hämtade jag även kusin på dagis så vi tog med min hund ut och tog lite kort i det fina vädret!
mer bilder kanske ni får någon annan dag för det tar lång tid nu :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0