dagen än så länge,

skolan hela dagen med lite skön sovmorgon som jag va nära på att missa.. eller ja jag ville ligga kvar lite längre ;)
upp fixa sig ut med alla hundar vi har nu.. JAG DÖR! sen fick mamma köra mig till skolan! hon va lite gullig idag.
efter skolan var det ner på stan och leta bikini med petra och emelie eftersom petras har gått sönder och hon inte hade någon.. men som vanligt har hon tur i oturen att det inte finns en enda bikini i HELA skövde!! men ska lägga upp lite bilder på mina som hon kan låna om hon vill (kommer i ett senare innlägg).

men nu ska jag kolla runt lite sen ska jag försöka ta mig till gymet med pappa och träna lite.. har inte tränat på typ hundra år mina knän och hjärtat har inte varit riktigt bra.. menmen nu kör vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0