all these days

ska snart få iordning på designen som ser ut som skit just nu..?
men annars är läget under kontroll tror jag!
kan berätta kort om helgen..
F: skulle på fest i ryd men som vanligt så blev det inget.. så slog en pling till simon som kom och hämnade mig och vika med sin coooola bil som han har ;) kvällen fortsatte hemma hos simon med grabbarna som spelade FIFA..(dom är nog beroende..)
L: va på kals i lidköping för min kusin ida som hade fyllt år.. skit nice!
S: chillade exakt hela dagen.. tog en lång promenad med pappa och voven lite senare på dagen bara för att få prata och komma på andra tankar..
och skolan igår va kanon! har nog aldrig skrattat så mycket på länge och då menar jag det verkligen!
efter skolan tog jag och viktoria våran dagliga fika på pim's haha varje dag efter dkolan går vi dit och bara sitter och pratar. hon hade även med dig några percingar som hon inte använder längre och jag blev kär!!


den va seriös..


någon cool outfit jag hade i veckan.. alla i klassen tyckte jag skulle gå till kontoret istället för skolan..
kavaj:bikbok 599:-
blus:cubus 199:-
linne:gina 149:-
leggins:gina 149:-
skor:din sko 499:-
halsduk:bikbok 199:-
väska: kapahl 399:-



Kommentarer
Postat av: ellenbäst! :D

FYFAN EMMA! ta bort nu annars e inte du min kusin längre.

bara välja! ;o seriöst, jag har mer bilder på dig ska du veta, MASSOR, så jag kan ju hämnas vettu .. ah du väljer.. :)

TA BORT NU! ;o <3

2010-12-16 @ 19:22:09
URL: http://ellenvogler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0