hola!

hejsan mina kära vänner!

igår drog jag bussen till kusin i lidköping och åkte ut med deras ur goa båt, stannade och åt lite vid några mysiga klippor och bättrade på brännan lite extra. sedan packade hon sin väska och gjorde mig sällskap till skövde där vi träffade lite folk i stan och sen vid 2 tiden gick vi och la oss, under natten blev jag både slagen och nästan ner knuffad av den fulingen.. ska inte dela säng med dig nästa gång iaf. då får du sova på golvet även fast jag har en stooOOOor säg :) och idag kan jag bara säga, seg morgon. ner till stan och en trevlig kväll!









självklart glömde både jag och ellen kameran hemma så det fick bli några kassa mobil bilder.. men dom duger :)

LOVE /E

Kommentarer
Postat av: Anonym

men emma seriøst.. bilden ?!

du fick ju inte lägga ut den ! ;o



jag har bilder på dig med , & jag ska hämnas ! :D :*



så håll utkik ! :D

puss , ælskar dig korven ! :) <3

2010-08-18 @ 23:43:37
URL: http://ellenvogler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0